SI  EN  CRO

Aktualne objave in koristni članki

Hujšanje s trampolinom

Speed Bouncer KAKO OSTATI FIT SKOZI CELO LETO S SKAKANJEM NA AEROBNEM TRAMPOLINU
 
 
Ko upamo, da bi izgubili odvečne maščobne celice na vseh delih telesa, kjer je vključen tudi trebuh potrebujete vadbo, ki bo omogočala izgorevanje maščob po celotnem telesu. Aerobni trampolini so super rekviziti za intenzivnejše vadbe in hitrejše izgubljanje kalorij. Poraba kalorij je odvisna od intenzivnosti vadbe, vendar v povprečju ob 10 minutni vadbi je poraba osebe s 70 kg 53 kalorij, pri 30 minutni vadbi pa je poraba kar 160 kalorij. Na osnovi raziskav Nase, je poraba kalorij na trampolinu, kjer se izvaja 10 minutna vadba, višja od teka 30 minut.  Že 15 minut 3krat na teden, vam da zelo lepe rezultate na koncu meseca.
 
Pri tem ni nobene posebne znanosti, pojdite na trampolin, vklopite si glasbo, ki jo imate radi in pričnite z miganjem!
 
1. Postavite se na sredino trampolina in začnite z malimi poskoki na trampolinu. To vajo izvajajte kakšne 4 min. Na začetku ohranjajte svoje noge blizu skakalne ploskve, saj ni nobene potrebe po visokih skokih. Za lažje skakanje se oprimite ročaja. Ponavljajte skakanje na trampolinu, da se vaše telo počasi ogreje. 


 
2. Pričnite z izmeničnim dvigovanjem nog, do višine pasu. Lahko se držite ročaja ali pa gibanju nog priključite enakomerno gibanje rok gor in dol. Ob dvigu ene noge, potisnite obe roki nad glavo. Ob dvigu druge noge spustite roke in jih iztegnite navzven, stran od telesa. Tempo dvigovanja nog lahko počasi pospešujete. Vajo ponavljajte 3 minute. 



 
 
3. Sedaj bomo Izvajali poskoke Jumping jet, pri čemer skačemo iz razkoračenega položaja v sonožnega in obratno. Temu sledijo roke, in sicer iz odročenega položaja zgoraj – kadar smo v razkoraku, v odročeni položaj spodaj – kadar smo v sonožnem položaju. Skačite 3 minuti. 
 


4. Noge postavite na trampolinu malo širše, poravnajte hrbtenico ter dajte roke na ročaje. Začnite s počasnim tempom skakanja in ga čim hitreje razvijte v hitro skakanje. Nato skačite 5 minute. 

 
 
5. Za zaključek vadbe se dobro pretegnite. 
 
 

Aktualne objave

Spremljajte naše aktualne objave in koristne nasvete.
Preberi več

Mnenja naših naročnikov

Ker smo v Akrobatu zmeraj deležni pohval in zadovoljnih kupcev, vam predstavljamo nekaj mnenj naših zadovoljnih kupcev.
Preberi več

Sposobnosti in spretnosti otrok

Že od leta 2001 razvijamo sposobnosti in spretnosti otrok in odraslih in skrbimo za njihovo zdravje.
Preberi več

Iščete zaposlitev

Dobrodošli v AKROBAT, ki vam odpira najboljše zaposlitvene možnosti v športu in zabavi.
Preberi več

Zabava za vse

Prilagojeni potrebam otrok v razvoju, rekreativcem in vrhunskim športnikom.

Zdravje na prvem mestu

Prispevamo k varovanje hrbtenice in sklepov, boljši kondiciji in krepitvi zdravja.

Varnost in trajnost

Naši trampolini nudijo dolga leta brezskrbnih užitkov celotni družini.

Aktivno življenje

Od razvoja športnih veščin pri otrocih do treninga vrhunskih športnikov.

Kakovost materialov

Za maksimalno prožnost in odbojnost, zaščito pred udarci in nosilnost.

Zadovoljni kupci

Mnenja zadovoljnih kupcev so najboljše zagotovilo, da delamo dobro.

Garancija in servis

Nudimo do 2 leti garancije na trampoline in opremo, lasten servis in rezervne dele.
Copyright 2018, akrobat.si | O piškotkih | Privacy policy