SI  EN  CRO

Aktualne objave in koristni članki

Trampolin in osteroporoza

kalcij Osteroporoza je tanjšanje kosti do stopnje, ko postanejo šibke in lomljive. To stanje najdemo največkrat pri astronavtih, starejših in bolnih, ki so priklenjeni na posteljo. To je zato, ker imajo kosti sposobnost, da postanejo močnejše pod pritiskom in šibkejše, ko ni pritiska nanje. Gravitacija je naraven, dober način pritiska na kosti, ki jih dela močne.

Največkrat mislimo, da so naše kosti trdna, statična stvar - fiksne kot konstrukcija, ki drži hišo skupaj. Zdijo se nam štoraste in nezanimive, skrite pred očimi in možgani. Ampak to ne drži. Naše kosti so aktiven, dinamičen organ, ki je tako kot ostali organi v telesu v neprestani rasti celic, obnovi in spremembi, da bi ohranil svojo funkcijo. In ta proces gre lahko narobe.

Kosti v našem telesu se popolnoma obnovijo v obdobju 10 let. Ko smo še mladi, naše kost rastejo in se krepijo. Svojo maksimalno moč dosežejo pri 25-30 letih, znano kot maksimalna kostna masa. Po tem gre vse nenadoma navzdol. Kostna masa se izgublja hitreje kot se obnavlja, kar je del procesa staranja.

Vadba lahko pomaga pri gradnji in vzdrževanju močnih kosti. Vadba, ki vas sili, da delujete nasproti gravitaciji - t.i. vadba, ki prenaša vašo težo kot so hoja in skakanje na trampolinu- je zelo pozitivna. Pod zdravimi pogoji bo večina oblik vadbe jačalo kosti, vendar kadar se pojavi osteroporoza je bolje vaditi brez neprestanih travm in pritiskov na sklepe in hrbtenico, ki prenašajo težo.

Pri teku, skakanju, aerobiki na tleh in mnogih drugih rekreacijah vam najbolj trpijo skepi in hrbtenica in sčasoma povzročajo bolečine. Pomembno je, da si zagotovimo rekreacijo, ki nima teh negativnih posledic. Odbojna vadba na trampolinu zmanjša udarec na hrbtenico in sklepe za 90% in vam s tem omogoča varno in prijetno vadbo v udobju vašega doma ali telovadnice. Zato tudi ni čudno, da uporabljajo trampolin za rehabilitacijo športnikov po težkih poškodbah in operacijah.

Če že imate osteroporozo se verjetno sprašujete ali sploh vaditi ali ne. Trampolin ima pozitivne učinke tako na kolenske vezi in sklepe, ki jih utrjuje, varuje vaše kosti in hrbtenico pred pretiranimi pritiski, in utrjuje hrbet in boke, da postanejo prožni.

Vadba na trampolinu je pomemben del kontrole osteroporoze, vendar le ob redni vadbi. Odbojna vadba na trampolinu lahko izvajate vsak dan, kadar si želite.

Ključ do tega je:

Aktualne objave

Spremljajte naše aktualne objave in koristne nasvete.
Preberi več

Mnenja naših naročnikov

Ker smo v Akrobatu zmeraj deležni pohval in zadovoljnih kupcev, vam predstavljamo nekaj mnenj naših zadovoljnih kupcev.
Preberi več

Sposobnosti in spretnosti otrok

Že od leta 2001 razvijamo sposobnosti in spretnosti otrok in odraslih in skrbimo za njihovo zdravje.
Preberi več

Iščete zaposlitev

Dobrodošli v AKROBAT, ki vam odpira najboljše zaposlitvene možnosti v športu in zabavi.
Preberi več

Zabava za vse

Prilagojeni potrebam otrok v razvoju, rekreativcem in vrhunskim športnikom.

Zdravje na prvem mestu

Prispevamo k varovanje hrbtenice in sklepov, boljši kondiciji in krepitvi zdravja.

Varnost in trajnost

Naši trampolini nudijo dolga leta brezskrbnih užitkov celotni družini.

Aktivno življenje

Od razvoja športnih veščin pri otrocih do treninga vrhunskih športnikov.

Kakovost materialov

Za maksimalno prožnost in odbojnost, zaščito pred udarci in nosilnost.

Zadovoljni kupci

Mnenja zadovoljnih kupcev so najboljše zagotovilo, da delamo dobro.

Garancija in servis

Nudimo do 2 leti garancije na trampoline in opremo, lasten servis in rezervne dele.
Copyright 2018, akrobat.si | O piškotkih | Privacy policy